reklama

Láska- osud, či len vlastné rozhodnutie?

Asi každý mi dá za pravdu, že časy, keď sme o láske snívali ako o úžasnom trháku z rozprávky sú už dávno preč. Ako časom dospievame, uvedomujeme si, že asi nie som princezná a nepríde ani žiadny vysnený princ... Ako to teda je? Existuje predsa skutočná láska?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

 Nedávno som si to uvedomila. V sobotu večer sme sa stretli s kamarátkami a robili si také tradičné „babské posedenie“. Porozoberať čo nové a tak. A tiež sme si potom pozreli aj romantický film. A vtedy mi to došlo. Kedysi sme len s úžasom a veľkou túžbou pozerali krásne romantické scény a snívali o takej láske. A teraz? Teraz sme sa vždy len schuti zasmiali a ironicky skonštatovali, že to je žiaľ len film a také niečo sa v reálnom živote nestáva... Ako to teda je? Môže predsa existovať niekto, kto je stvorený len pre mňa, kto vyplní miesto v mojom srdci tak, že iného už hľadať nebudem, niekto, kto mi spraví zo života rozprávku? Môžem nájsť človeka, s ktorým sa do smrti nebudem nudiť, ktorý mi dá kvety len preto, že je streda, ktorý sa zjaví u mňa vo dverách so zmrzlinou v ruke keď mu poviem, že som mala zlý a namáhavý deň, ktorý bude rešpektovať a chápať moje výkyvy nálad a rôzne úlety, ktorý mi nebude dokola opakovať, že ma miluje, ale radšej mi to dokáže, ktorý bude ochotný pre mňa spraviť aj to najväčšie bláznovstvo len preto, že vie, že mi tým urobí radosť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Asi krásny sen, že? Veríte tomu, že pre každého na svete je stvorená jeho „polovička“, jeho osudová láska? Že človek nebude v živote skutočne šťastný s nikým iným, jedine s tou osobou? Alebo je láska len rozhodnutie?

 Denne stretávame veľa ľudí. A často takých, ktorí nás niečím zaujmú. Časom sa nájdu osoby, pri ktorých si povieme, že stojí za to spoznať ho. Ale tých osôb je viac. Je láska o tom, že sa len proste rozhodnem? Rozhodnem sa, že s touto osobou strávim zvyšok života?

 Ak niekto už stretol pravú lásku, asi pozná odpoveď. Ale kto vie čo je pravda? Je krásne snívať, realita však býva väčšinou iná...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Vždy som radšej snívala a verila svojim snom. A tak dúfam, že môj vysnený princ si ma raz nájde...

Mária Krupová

Mária Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný. Ale predsa sa nenájde na svete nikto, kto by bol presne ako ja... Život je najkrajší dar, aký som mohla dostať. A ďakujem zaň každý deň. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu