reklama

Mám sen...

Ako je to vôbec možné? Všade naokolo ticho. Len ja počujem tú nádhernú hudbu. Odkiaľ sa berie? Viem to- je v mojom srdci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Ako je to vôbec možné? Všade naokolo ticho. Len ja počujem tú nádhernú hudbu. Odkiaľ sa berie? Viem to- je v mojom srdci.

 Kto si, úžasný neznámy? Si ako tieň bez tváre. A predsa so mnou robíš zázraky... To ty si tak krásne rozozvučal struny môjho srdca. Prečo sa mi už konečne neukážeš? Snívam o tebe už celú večnosť. Ty- nie si dokonalý, nie si nikto perfektný. Ale kto je? Dokonalého by som ťa ani nechcela. Ale jedno viem určite. Máš krásne srdce. A v tom srdci som ja. Ja, kvôli ktorej si ráno povieš, že sa oplatí vstať, ja, na ktorú budeš aj dlho do noci čakať, len aby si ma videl, ja, pre teba jediná...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Načo sú dobré sny? Ako únik z reality? Ja už nesnívam... Môj život je totiž jedným veľkým snom. Predsa však otváram pomaly oči. A zrazu nepočujem už žiadnu hudbu. Už aj pre mňa doznela. Pravda je totiž taká, že ty, si stále len ktosi neznámy. Predsa však máš to miesto v mojom srdci vyhradené. A ja počkám, kým si ma raz nájdeš. A potom budem opäť počuť hudbu, ktorú nepočuje nikto iný. Len ty a ja...

Mária Krupová

Mária Krupová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný. Ale predsa sa nenájde na svete nikto, kto by bol presne ako ja... Život je najkrajší dar, aký som mohla dostať. A ďakujem zaň každý deň. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu